Odp: Odp: monitory 17'' ciągnące 160Hz w 800x600 - ważne

Autor: spud (spud_at_polbox.com)
Data: Sun 12 Mar 2000 - 01:13:53 MET

Użytkownik Tałajczyk Piotr <piotrtal_at_xox.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:slrn8cg0k0.2es.piotrtal_at_localhost.localdomain...

> po to pisałem, żeby nie wnikać w szczegóły, żeby mi sie nikt nie
> pytał - bo po prostu nie chce mi się odpisywac.
> fakt jest taki, że potrzebuję taki monitor lub ewentualnej konkretnej
> odpowiedzi.
> obdzwoniłem już computerland, optimusa i kicha - max to 150Mhz.
> monitor nie będzie za moje pieniądze tak więc cena nie gra roli.
>
> --

a moze do grania taki monitarek ?
tzn do takich okularkow 3D co je dawali z Rivami TNT 2

--
 Pozdrawiam spud
      archiwizacja danych na CD mailto:spud_at_polbox.com