Re: czy zoltrix rainbow (56k, zew) zrywa polaczenia czy to tpsa ?

Autor: Garland Greene (epmucka_at_poczta.fm)
Data: Sat 11 Mar 2000 - 22:50:02 MET

Dnia Fri, 10 Mar 2000 06:59:34 +0100, Jan Namedy?ski <jankus_at_cavern.pl>
napisał(a):

>Witam,
> Mam taki problem - moj modem cholernie czesto zrywa polaczenia, jest to
>zoltrix rainbow, tylko jest pytanie czy to modem czy tpsa ? Czy ktos ma
>doswiadczenie z tym szmelcem ?

Czy to, że nie znasz parametru, o którym mówi kolega w poprzedniej
odpowiedzi jest powodem, aby Rainbow nazywać szmelcem ?
Ja mam Rainbow i nie narzekam, bo ani razu mi nie zerwał połączenia.
Łączę się przez TPSA Toruń (na ich stronie www informują, iż mają
transfer 34 MB/s). Wierzyć lub nie, ale z mojej codziennej praktyki
zaobserwowałem faktyczne polepszenie transferu.
Może to właśnie problem Twojego lokalnego dostawcy ?
Ale i tak radzę pobawić się rejestrem S10 w modemie.

Przesyłam emailem wykaz instrukcji AT do Zoltrixa.

Pozdrowienia
Garland Greene
epmucka_at_viper.pl
UIN:34301441