A-Open Ax63 Pro i UDMA66

Autor: Michał Bedyński (fakir_at_inferno.mikrus.pw.edu.pl)
Data: Sat 11 Mar 2000 - 22:22:32 MET

Witam serdecznie!
mam problem z plyta 'jak w tytule' i dyskiem ultra ATA66 Seagate
Baracuda.
Wedlug specyfikacji jaka podaje producent plyta ta powinna obslugiwac
tryb UDMA66 jesli sie posiada odpowiedni kabelek oczywiscie. U mnie nie
chce to wspolpracowac, bios pokazuje ze pracuje UDMA33. podejrzewam ze
cos w onym biosie jest zle ustawione ale nie mam pojecia co.
jesli ktos umie mi podpowiedziec to bede wdzieczny..
( porada typu - uszkodzona plyta albo dysk odpada, testowalem na dwoch
takich egzemplarzach)
Pozdrawiam
Michal Bedynski

ICQ 18180790
Faculty of Power and Aeronautical Engineering
        Warsaw Uniwersity of  Technology