Odp: Autostart cd-rom W98 a W2K

Autor: Robert Kosno (kosno_at_priv6.onet.pl)
Data: Sat 11 Mar 2000 - 18:43:50 MET

Użytkownik Artur M. <post_at_news.group.prv.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8adllm$p76$1_at_aquarius.webcorp.com.pl...
: za autostart z cd jest odpowiedzialny bios a nie system operacyjny
: na moim samsungu tez nie startowalo, teraz mam toshibe i startuje nawet z
: nagrywanej bez zadnych bajerow plytki
:
Nie chodzi mi o bootowanie komputera,tylko o to ze
wkladam na przyklad cd-rom z jakiejs gazety i automatycznie
ona sie uruchamia ( pojawia sie menu na ekranie) lub wkladam
cd z muzyka cd-audio i automatycznie uruchamia sie odtwarzacz
windowsowski zeby to odsluchac.Jezeli odpowiada za autostart
bios to dlaczego w W2000 jest ok a w W98 nie?

,, One Kozie Death"
,,Nauka to przyjemnosc,ale ja nie mam czasu na przyjemnosci"
,,Kocham deszcz.Tylko on na mnie leci"