Re: Monitoreczek Nokia 920C i inne - P I L N E ! ! !

Autor: Doomer - Emperor of the Future (doomer87_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 10 Mar 2000 - 17:43:30 MET

Waiting for the Cataclysm, "mx" <maurycyj_at_poczta.onet.pl> wrote:
> Samsung - http://www.cadena.com.pl
Byłem...

> A może http://www.ffcomp.com.pl ?
Jasne, wolę www.netseller.pl, bo FFC to coś nie bardzo się 3ma (prawda,
Vindziu?)

> A może SONY? G400 (19") za 3500 BRUTTO - 1600x1200_at_85Hz, płaski kineskop.
Jasne, Sony. Lubię przepłacać :) I czemu G400? Może od razu F400, co?

> plamka 0.24
He, a mogłoby być 0.22

> 1280 x 1024 @ 101 Hz
Ekstra, tego 1Hz bardzo mi brakuje ;]

> 1600 x 1200 @ 87 Hz
Niezgorzej, ale czy jest 1600x1280? A Iiyama VMP450 za cenę o 500PLN
mniejszą oferuje 1840x1440, 1600x1280_at_86Hz, 1600x1200_at_92Hz.

> Maksymalna częstotliwość odchylania pionowego: 107 kHz
Iiyama - 115kHz

> Zerowe zużycie mocy w trybie Power Off
Mój komp i monitor też pobierają 0W, gdy są power off ;)))

> 140 wat - zużycie podczas normalnej pracy
Max 130W u Iiyamy

> System soczewek DQL oraz MALS
Blah blah

> Display Mouse dla łatwej obsługi menu OSD
Dla mnie wcale nie jest łatwa przez to badziewie

> Pokrycie ekranu eliminujące odbicia
ARASC?

> Funkcja Digital Dynamic Convergence działająca na całej powierzchni ekranu
Też jest...

> dodatkowe wejście 15 din (video) w celu podłączenia notebooka (..świetny
> patent - mx..)
Jeszcze żeby notebooka gratis dodawali :)

> Informacja za http://www.tornado.com.pl/
Też tam byłem...

> Kiedy ja kupowałem monitor to łamałem się a to w stronę Samsunga 900p a to
> właśnie Iiyamy NF - nie pamiętam typu. Ale jak zobaczyłem w podobnej
cenie
> SONY nie wahałem się.
No cóż, niektórzy mają odchyły na punkcie konkretnych firm i nie da się tego
zmienić. Można się tylko dziwić.

> Ewentualnie jakiś NEC (E950?) (http://www.nec.com.pl) ale horrendalnie
> drogi.
Olać NECi, ultrahorrendalnie drogie! Musiałbym mieć z 5 tysiów!

> Nie wiem, kto ma na stronie informacje o Nokii. sorry
Chyba się zdecydowałem. Iiyama jest po prostu najlepsza za tą cenę! Ale
powiedzmy, że jeszcze pomyślę (ale tak na 75% wezmę wiadomo co ;) Aha - na
pewno nie sony!

THX!

--
With this optimistic (?) accent I'm saying goodbye 2U