P!!!E i o/c - po raz kolejny

Autor: Doomer - Emperor of the Future (doomer87_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 11 Mar 2000 - 17:46:54 MET

Cze wszystkim!
Ponieważ $ będzie ciut więcej, niż myślałem, to oprócz drukarki i monitora
może przybędzie trochę RAMy (128MB dokładnie), a może zmieni się procek
(cel333_at_416 obecnie), a może gfx (TNT1)? Chyba najkorzystniej będzie dodać
RAMę (dopóki znowu nie zdrożeje ;), ale następnie trzeba będzie dokonać
wyboru - proc czy gfx? A ponieważ najprawdopodoniej jednak proc (cóż, to nie
ja decyduję), więc pytanko - które P!!!E lepiej wybrać - 500 czy 550?
Zakładająć, że różnica cenowa nie jest wielka (albo wkrótce nie będzie).
Chodzi oczywiście o jak najlepszy o/c - fsb 150MHz preferred (na Asus P2b
rev1.10). A przynajmniej 133. Do Vindexa - może, skoro sam zamierzasz kupić
coś podobnego, będziesz miał kilka sztuk? Do pisz na priv, oki? W ogóle,
jeśli ktokolwiek z Was pozbywa się takiego procka (choć pojęcia nie mam,
dlaczego - może na AMD się nawrócił czy jak?!), to niech pisze do mnie (Wawa
preferred, ofkoz). No to pomóżcie i pa!

--
With this optimistic (?) accent I'm saying goodbye 2U