Re: Jaki dysk lepszy- WD Caviar czy Samsung?

Autor: pawel.jedrzejewski_at_philips.com
Data: Sat 11 Mar 2000 - 17:41:37 MET

Kiedys uzywalem samsunga 1,2 Mb przez ok 1 roku bylem z niego bardzo zadowolony - byl przede
wszystkim bardzo cichy, zero badow a dla porownania mam jeszcze quantuma 1,6 Mb UDMA i bady
pojawily sie juz po pol roku !! Tenze sam egzemplarz samsunga chodzi teraz w firmie od ok 1 roku
przez 24 h na dobe i nic sie z nim nie dzieje a quantumy juz 2 siadly.
Teraz aktualnie uzywam quantuma 3,2 Mb udma - szybki i niezbyt cichy oraz od niedawna mam samsunga
20,4 Mb dma66 symbolu nie pamietam, z ktorego jestem bardzo zadowolony ,jest bardzo cichy ( wentylator
zasilacza go zaglosza) i dwa razy szybszy od quantuma oba pracuja na kontrolerze dma33.
Ostatnio sprawdzalem ze stoperem i transfer z quantuma na samsunga wyszedl mi srednio ok. 7Mb/s -
to chyba nie jest tak zle.
Caviarow zbytnio nie lubie - wszystkie ktore mialem byly glosne i bardzo wolne.

Pozdrawiam Pawel J.

jar_kup_at_osowa.gda.osk.pl@SMTP_at_newsgate.pl on 2000-03-11 00:24:32
Please respond to pl-comp-pecet_at_newsgate.pl@SMTP
Sent by: owner-pl-comp-pecet_at_newsgate.pl