Autostart cd-rom W98 a W2K

Autor: Robert Kosno (kosno_at_priv6.onet.pl)
Data: Sat 11 Mar 2000 - 15:22:26 MET

Czesc.
Cos mi sie pokickalo z autostartem cd-romu w W98.
Kiedys cedek startowal za kazdym razem,pozniej coraz
rzadziej w koncu przestal.Mimo ze od tego razu system byl
instalowany wiele razy autostart nie powrocil.Dalem
sobie wiec spokoj sadzac ze problem lezy po stronie
sprzetowej (,,szajsung" x32).Kilka dni temu ,,postawilem" sobie
obok W98 W2000 i tu niespodzianka.Autostart dziala jak marzenie.
Co jest grane? Wiec to raczej nie wina ,,szajsunga" a ,,windy".
Ma ktos jakies pomysly?,,Automatycznie powiadom.."jest zaznaczone
Pozdrawiam i dzieki.

,, One Kozie Death"
,,Nauka to przyjemnosc,ale ja nie mam czasu na przyjemnosci"
,,Kocham deszcz.Tylko on na mnie leci"