Re: TPSA dostała dopałki.

Autor: Jula G (julie6_at_poczta.wp.pl)
Data: Sat 11 Mar 2000 - 08:28:55 MET

 "Jacek Pietruszczak" <jpietruszczak_at_cgs.com.pl> napisał / wrote:

> Mam modem już dwa lata (U.S. Robotics Sportster Voice 33600) i zawsze(zarówno na
Amidze, jak i na PC (Celeron 400, 128 MB, V3 2000)) transfer nieprzekraczał 3,5 kb (nie
ma znaczenia, czy ze stron polskich, czyzachodnich). Nagle, jakieś 3 tygodnie temu
modem dostał maksymalnego kopa -transfer sięga 7 kb z zagranicznych stron. Czy ja się
może łączę przezAleuty albo inne Szeszele? Czy ja śnie? Bo nie wieżę, że nagle
zmieniliwszystkie sekrwery na świecie. A może to TPSA zmieniła łacze lub serwer wmojej
okolicy? Czekam na jakieś sensowne wytłamczeniaPozdrawiam, Jacek Pietruszczakadres
domowy : jpietruszczak_at_cgs.com.pl

Rzeczywiscie bardzo ciekawe to co mowisz. Ja majac modem 56kbs mialam osiagi w
granicach 12200 do 14000 co bylo gorsze od predkosci slimaka na drodze. Zlozylam
oficjalna reklamacje do TPSA i momentalnie za 4 dni wpadli faceci, pogrzebali cos na
slupie i ... modem chodzi prawie na maxa. Strony laduja sie tak szybko ze az nie wiem
czasami jak na to reagowac. MOze masz racje, ze zmienili serwer - przeciez i tak Ciebie
o tym nie poinformuja.... NO nie? Pozdrawiam. A tak przy okazji pytanko: dostalam na
rachunku rozmowe z Canada, ktorej nie bylo. Czyzby ktos przekierowal moje polaczenie?
1,5 minuty = 8 zl. Zadna reklamacja nie pomogla!!! Co o tym myslisz? ZAGADKA? Jula