Re: K6-2/3 w TXie ?

Autor: Leon zawodowiec (lio2000_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 09 Mar 2000 - 05:24:24 MET

> Czy moge wlozyc K6-2 lub 3 do plyty na intelu TX (konkretnie Soyo 5BT5) ?
> Podobno wykrywaja nizsze mnozniki jako wyzsze. Nie mam magistrali 83, ani
> wyzej (na 166MMX sie nie da ustawic). Jest jeszcze jeden problem. Min.
> napiecie 2,8V...

Jezeli to minimalne napiecie jakie mozesz ustawic na plycie to ryzyko jest
duze, ze sie zagotuje, bo nowe amdki chodza na napieciach rzedu 2.2V
A co do chodzenia to niedawno wsadzilem k6-2 400 do TX i BIOS wykryl mi go
jako... 386 z zegarem 66 !!! Na szczescie windows okazal sie madrzejszy i
mimo glupiego biosu smigal jako 233 = 3,5x66 (bo tylko do tylu chodzila
plyta gl).
Pozdr,

--
This is a demo version of my message. To upgrade to full version send $10.
Leon zawodowiec