Re: Odp: problemy z ASUS-V3400TNT/TV

Autor: Jacek (jacek_at_itma.pwr.wroc.pl)
Data: Fri 10 Mar 2000 - 13:53:52 MET

Wojciech Giersz wrote:

> Nie sluchaj "ekszpertuff" - dobrze zrobiles instalujac 3.68, a jeszcze
> lepiej bys wyszedl z wersja 2.17 :). Rozumiem, ze objawy zniknely?

Dzieki za wskazowki. Pomecze kopa przez weekend i wtedy bede wiedzial czy system
jest stabilny. Instalacje sterownikow robilem dosyc pozno w nocy i to raczej ja
bylem malo stabilny.
mimo wszsytko pojde w niedziele na gielde i zobacze po ile chodzi GFORCE.
Na wyjsciu TV aktualnie mi nie zalezy.
Robilem wczoraj testy programem 3DMARK 2000 i na detonatorach karta chodzi szybciej
niz na ASUS 1.91(czasami w ogole nie chodzi).
A gdzie lezy wersja DETONATOR 2.17? Moze ktos podeslac na priva?
Chetnie przetestuje i wybiore najlepsze dla mojej konfiguracji.
pozdr

Jacek Czajka
jacek_at_itma.pwr.wroc.pl