Re: disk doctor - pilne!

Autor: Michal Kawecki (mk_at_iq.pl)
Data: Fri 10 Mar 2000 - 14:28:08 MET

Użytkownik p_a_c_o <pkowalsk_at_karen.com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8aajem$hfn$1_at_sklad.atcom.net.pl...
> Zastanow sie tylko czy to ma jakis sens. Gosciu bedzie na nim pracowal, az
> koncu
> utraci wszystkie dane. Lepiej sie nie cackac z takimi dyskami.
> p_a_c_o

> jeszcze

Być może. Podejrzewam, że zdaje sobie sprawę co mu grozi.
Mój dysk WD 1,6 GB z odzyskaną partycją 1,2 GB działa już dwa lata. Nie
muszę chyba dodawać, że bez zarzutu ... :-)

--
Pozdrawiam
Michał Kawecki