Problem z BIOS? Komputer sie sam wylacza

Autor: Magdalena Busk (meb3_at_hotmail.com)
Data: Fri 10 Mar 2000 - 13:26:24 MET

Mam laptopa IBM Think Pad iSeries 1400. Po krotkim czasie od zakupienia
zaczal sie dziwnie zachowywac. M.in. zawieszal sie ciagle, bateria
wystarczala na 2 minuty, byl bardzo goracy. Najgorszym problemem bylo jego
samoistne wylaczanie sie (jakby ktos wyciagnal wtyczke z kontaktu). Nie
mialo znaczenia, czy pracowalam na baterii czy zasilanie bylo z sieci. Ten
samo objaw. Zaczelo sie to podczas podlaczania do Internetu, ale z czasem
nie mialo juz znaczenia na jakim programie pracowalam...

Oczywiscie komp. byl na gwarancji, wiec go oddalam do naprawy. Za pierwszym
razem wymienili klawiature i systemboard. Za drugim procesor. Za trzecim
razem (- wciaz komp. sie wylaczal sam podczas pracy) wymienili mi komp. na
nowy.....

Wczoraj zainstalowalam wiec IE5 i znow mi sie wylaczyl..... Nie wiem czy to
byl przypadek, czy IE5 mial na to jakikolwiek wplyw..... Zadzwonilam do
Microsoftu ale oni nic nie wiedza. Zadzwonilam do IBM i dowiedzialam sie, ze
nie mieli tego problemu wczesniej, ale byc moze trzeba zainstalowac nowy
BIOS......

Co o tym sadzicie? Czy BIOS moze wylaczac komp. podczas jego pracy? Robilam
kontrole roznymi programami typu DoctorPC i nigdy nie zostal znaleziony
jakikilwiek problem. A tymczasem mam taki sam problem z druga maszyna...

Prosze o wszelkie sugestie,
pozdrawiam,
magda