Re: Aver Capture pliki *.avi dłuższe pow.6 min ???

Autor: Sebastian S. (sanchon_at_poczta.wp.pl)
Data: Fri 10 Mar 2000 - 00:23:20 MET

Użytkownik "Sebastian S." <sanchon_at_poczta.wp.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "okapi" <les_at_kki.net.pl> napisał w wiadomości

> Prawdobodobnie chodzi tu o granice 2GB :(
> Potrzebujesz programu VirtualDub http://www.geocities.com/virtualdub :)

Ups... nie koniecznie. Co prawda system nie potrafi odczytać AVI dluzszego
od 2GB, ale niektore oprogramowania do kart video koncza nagrywanie juz przy
nizszych wartosciach !!! Tak jest w moim PixelView, ktory konczy nagrywanie
po 15 minutach (bez wzgledu na wszystko). Adobe Premiere nagrywa spokojnie
do 2GB, lecz jego wydajnosc capturingu pozostaje wiele do zyczenia.
Najlepszy jaki znalazlem pod wzgledem wydajnosci i nie tylko to wspomniany
przeze mnie VirtualDub (FREEWARE!!!). Przy odpowiedniej konfiguracji potrafi
dokonac niemozliwego (20k/s full PAL) i nagrywa na kilku plikach AVI
pozwalajac przebrnac przez 2GB, pozatym umozliwia w czasie rzeczywistym
zaaplikowanie wysokiej jakosci filtrow - a najlepszym jest NOISE REDUCTION -
doslowne cudo potrafiace wyczyscic najbardziej kiepski obraz w czasie
rzeczywistym! :))).