ICS a otoczenie sieciowe

Autor: Wojtek Borkowski (wojtekbo_at_kki.net.pl)
Data: Fri 10 Mar 2000 - 00:07:50 MET

Mieszkam w akademiku z dostepem do internetu. Sieć w akademiku to zwykły

Ethernet 10Mb na UTP, tak ze otoczenie sieciowe jest całkiem pokazne ok
150 kompow. W pokoju posiadamy trzy kompy. Jeden z nich jest polaczony
bezposrednio do tej sieci i na nim zainstalowany jest program ICS
(Internet Connection Sharing z WIN98SE), ktory udostepnia polaczenie
internetowe pozostałym dwom komputerom. Wszystko działa bez zarzutu.
Szkoda tylko, ze na pozostalych dwoch komputerach nie ma otoczenia
sieciowego akademika. Wiem, ze wprost nie jest to mozliwe, ale sie
zastanawiam czy nie ma jakiegos programu, ktory emulowal by takie
otoczenie po zainstalowaniu na kompie wlaczonym bezposrednio do sieci. W

koncu kazdy komputer w tej sieci ma swoj unikalny i staly IP i daje sie
go wypingowac z komputerow podlaczonych przez ICS. Oczywiscie takiego
komputera nie byloby widac w sieci (IP 192.168.0.x), chodzi mi tylko o
mozliwosc dostepu do zasobow sieci lokalnej.

Prosze o pomoc :o) Wojtek