Re: HP710 w sieci

Autor: Wojtek Borkowski (wojtekbo_at_kki.net.pl)
Data: Thu 09 Mar 2000 - 22:41:11 MET

Dowcip wlasnie polega na tym ze nie chodzi
wczesniej mialem HP600 i zero problemow
wiem dokladnie jak sie istaluje drukarke jako sieciowa
zreszta sama instalacja przebiega bez zaklocen
dopiero przy probie wydruku pojawia sie komunikat
komputer utacil lacznosc z drukarka - od i zagwozdka
drukarka podlaczona do win95 ale to raczej bez znaczenia. Otoczenie sieciowe
dziala spoko. Zainstalowany jest tez ICS na jednym z kompow w sieci.
O co tu kurka wodna chodzi ?
moze ktos wie ?