Mixer na karcie dzwiekowej

Autor: Jelo (env_at_kki.net.pl)
Data: Thu 09 Mar 2000 - 11:22:40 MET

Witam

Mam [nie tylko ;)] karte dzw. Dimonda (trojkatna)
pod Wirusem chodzi jako tako, oczywiscie nie ma fullduplexa,
ale to nie jedyna jej wada!, jest strasznie wolna!
odtwodzenie wav'a 44stereo16, zjada 1/2 procesora
Wava!, nie mp3... bo mp3 juz w stereo nie pojdzie, na tej karcie w 486 :(
Coś sie da z tym zrobic, pomieszac w setupie... czy co? pewnie qpic inna
karte :)

Qpic zielona farbe, stara karte pomalowac na zielono i wrzucic z zielonego
mostka do wody :)

Ale nie o to chodzi...
Karta w Wirusie, i jak jest wirus wlaczony pod dosem nagrywa OK!
ale Wirus i emm386 zpowalnia mi Basica ;) 10x :))))

Jak dostac sie do mixera?
Czy jest do niego jakis typowy adres, dla wszystkich kart? (&H220?)
Bo np. w fasttracker'ze (DOS) jest wybor wejscia (line/mic).
Bo na 8bitowej karcie (nie bylo mixera:) ), zbieral mi jak trzeba!

Pozdrawiam,
Jelo (env_at_kki.net.pl)