Re: Glowica we flopach

Autor: Jacek Gutkowski (jgutkowski_at_lucent.com)
Data: Thu 09 Mar 2000 - 16:19:15 MET

P_A_C_O wrote:

> Witam
> Mam problem z flopem. Nie czyta zadnych dyskietek, problem lezy w ustawieniu
> glowicy.
> Czy ktos spotkal sie moze z takim problemem i wie jak go rozwiazac ?
> Byc moze sa istnieja jakies softy do korygowania ustawien glowicy w stacjach
> dysk.
> Z gory dzieki za pomoc
> p_a_c_o

Ostatnio mialem taki sam problem. Przypadkiem podczas gruntownego czyszczenia
stacji przesunalem gorna glowice. Proby odczytu zakonczyly sie niepomyslnie.

Ustawianie glowicy troche trwalo, ale w koncu stacja zaczela poprawnie czytac
dyskietki. Co do programu, to nie wiem czy istnieja - ja ustawialem "na czuja".

Jacek