Odp: Jak zaprojaktowac SCHEMAT ELEKTRYCZNY do obsługi pulpitu z przyciskami przez port np: RS-232.

Autor: Tadeusz Bienkowski (tbien_at_nask.pl)
Data: Thu 09 Mar 2000 - 09:04:30 MET

Czesc
Czy to musi byc RS232 bo :
1. Najlatwiej to zrobic na porcie drukarki same styki, kilknascie diod i
rezystorow. Jednak kabelek ok 12 zyl.
2. Wykorzystujac stara klawiature - masz wlasciwie gotowy uklad.
3. Na RS232 mozna zastosowac typowa plytke z mikrokontrolerem. Jest to
uzywane w wielu wersjach latwe do kupienia np w AVT. Maly programik uklad
stykowy podobny do p.1 i dziala.
 TB

Użytkownik AIM <aim_at_friko5.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:01bf8905$6c06f3e0$0100007f_at_trzeci...