Asus P3C-2000 skomplikowana sprawa

Autor: Andrzej J. Turowicz (at_at_buchalter.com.pl)
Data: Thu 09 Mar 2000 - 08:52:40 MET

Mam nowiutką, oczywiście są nowe przygody

1 Pamięć obsługuje w zasadzie DIMM SS ( single sided) co oznacza kosci po
jednej stronie modułu
   Mozna mieszać SS z DS ( double sided ) ale wtedy tylko widzi max 256 MB
  Wyjaśnienie na 25 strnie manual'a

2. UDMA 4 (66MB), nie włacza sie automatycznie w windows
   Trzeba zainstalować oprogramowanie Intel820 z płyty CD oraz sterowniki
Ultra ATA z CD

3. Norton Utilities zgłasza w benchmarku dysku żenująco niską prędkość pracy
HD-ka
 Nie wiem czy nie imie prawidłowo zmierzyć predkości HD UDMA4 (66) , czy coś
jeszcze w tej płycie nie jest tak.