Re: Do użytkowników AWE64 - Pomocy !

Autor: Krzysztof Gajdemski (elchris_at_alpha.net.pl)
Data: Thu 09 Mar 2000 - 08:22:23 MET

Jest Wed, 08 Mar 2000 23:15:07 GMT, chrisw pisze:

>OK.
>To ja w kwestii formalnej :-)
>Widzę że się na tym trochę znasz, ale nikt tu nikogo nie przekona
> podając tylko swoje argumenty a nie odpowiadając na kontrargumenty.

Racja.

>Tak więc co konkretnie oznacza:
>- full-dupleks

(W przypadku karty dźwiękowej) Zdolność jednoczesnego odtwarzania i
zapisu dźwięku z _pełną_ rozdzielczością urządzenia (w przypadku AWE
powinno być 16 bit w jedną i w drugą stronę)

>- tzw. half-dupleks

Jw., lecz z pełną rozdzielczością bitową tylko w jedną stronę (tak jest
w AWE).

>- karta bez tych wynalazków

Bubel? ;)

>Może to rozwiąże wszystkie spory.

Mam nadzieję. Ja tak rozumiem powyższe pojęcia w odniesieniu do kart
dźwiękowych, a nie do np. przesyłu danych na łączach komputerowych.

        k.

--
Krzysztof Gajdemski-.GCS/MU d- s+: a-- C++ UL++>++++ P L++ E- W+(-) N++|
elchris_at_alpha.net.pl`-------. o? K? w(---) O? M- V? !PS !PE Y? PGP- t 5|