Re: Celeron 400@500 jak wiecej

Autor: kanarek (kanarek_at_mail.atr.bydgoszcz.pl)
Data: Thu 09 Mar 2000 - 02:25:40 MET

> zwykly BE6 tak nie ma, u mnie identyczna konfiguracja na 83 dziala
> stabilnie a na 100 w ogole sie nie odpala
> poz.

chyba niemozliwe kumpel ma i mi pokazywal taktowanie o 1 MHz a ja mma BE6 II
i moge zapewnic na 100% ze jest na tej plycie zmala roznica ;))) od 66 do
200 ;))

jeszcze swojej 400 nie krecilem bo jak narazie mam problemy z temperatura
ale jak wszystko bedzie ok to napewno podkrece ;)
Pozdrowienia
Patryk