Problem z AGP

Autor: Konrad Grabara (grabara_at_priv1.onet.pl)
Data: Thu 09 Mar 2000 - 01:19:33 MET

Mam płytę ASUS P3B-F, 128 RAM i kartę S3 SAVAGE4 AGP, WIN 98 SE
od momentu zainstalowania kart graf. AGP (jak wyżej) nie mogę zamknąć
systemu. Po wybraniu ZAMKNIJ pojawia się czarny ekran i to wszystko -
komputer nadal pracuje. Natomiast gdy włożę kartę graficzną na PCI (stara
2MB karta S3 TRIO) to wszystko jest w porządku.

Proszę o pomoc co z tym zrobić aby system zamykał się poprawnie.

PS
próbowałem zainstalować patcha do WIN 98 SE ale to też nie pomogło.

Konrad Grabara