Monitoreczek Nokia 920C i inne - P I L N E ! ! !

Autor: Doomer - Emperor of the Future (doomer87_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 08 Mar 2000 - 20:29:01 MET

Ktoś może wie, jakimi parametrami charakteryzuje się ten model? Jaka cena &
gdzie można koopić (byle w Wawie)? To piszcie, bo kasa na monitorek właśnie
przybywa (jutro czy jakoś)! A jak wypada w porównaniu z modelem 446 PRO
tegoż samego producenta? Samsung 900NF też wydaje się ciekawy - więc jak
ktoś może się wypowiedzieć na jego temat... Albo choćby parametry (na
stronce Cadeny nie znalazłem, a Samsungowe www się nie otworzyło)? I jeszcze
iiyama Vision Master Pro 450 (A901HT) - oraz 490, ale o tym nic nie wiem.
HELP!

--
With this optimistic (?) accent I'm saying goodbye 2U
-----------------------------------------| DooM3R |-------------
 "I shall be the greatest of Creation's children.
  I shall be... perfect !"
P.S. Nie macie już dość?
P.S.2. Info proszę na priva - dotyczy to zwłaszcza grupy pl.comp.pecet (nie
czujcie się dyskryminowani tylko!). THX!
P.S.3. Istotne parametry to: typ maski, wielkość plamki, zakres
częstotliwości, pasmo przenoszenia, typ powłoki antyodblaskowej, zakres
regulacji kolorów/zniekształceń/inne, wymiary (szczególnie głębokośc ;).
P.S.4. Najważniejsze są: jakośc obrazu, ergonomia, serwis + gwarancja (ale
lepiej, żeby nic się nie zepsuło :), BRAK głośniczków - czyli
niemultimedialny, no i cena - do ok. 3 tysiów NETTO :)))   Proszę Was
bardzo, pomóżcie, bo ja już od tygodnia prawie nie śpię, tylko myślę o
monitorach...