Niewidoczne posty :(

Autor: Strażak (wojteck_at_box43.gnet.pl)
Data: Wed 08 Mar 2000 - 18:37:46 MET

Witam!

Mam problem z wysylaniem postow. Tzn. Kiedy wysle post albo odpowiedz
to czasami jest on dla mnie niewidoczny. Kiedys myslalem ze po prostu
nie dochodzi ale po innych odpowiedziach stwierdzilem o dziwo ze inni
widza moje posty bo na nie odpowiadaja i cytuje je. Nie jest to sprawa
czasu poniewaz nigdy juz przy kolejnych subskrybowaniach grupy nie
zobaczylem tych postow. Jak myslicie co to moze byc???

--
         <Strazak>
wojteck_at_box43.gnet.pl