Re: Trudny wybor - monitory

Autor: Sylwek Cichocki (scichocki_at_rohlig.pl)
Data: Wed 08 Mar 2000 - 16:06:40 MET

mam Samsunga 700IFT i nie mam do niego zadnych zastrzezen (praca na nim
sprawia przyjemnosc, ladne kolory i wyrazny tekst)
mialem okazje porownac go przed kupnem z Flatronem i Sony FD Trinitron.

LG Flatron mial najwieksza more z powyzszych trzech Samsung prawie wogole
jej nie mial albo dawala sie latwo usunac (sprawdzalem w kilku
rozdzielczosciach)

Sony FD ma najlepszy kontrast i ladne kolory.
wada sa swietnie widoczne 2 poprzeczne linie biegnace na ekranie przy jasnym
tle, mnie osobiscie zawsze to zniechecalo do monitorow typu Trinitron

Pozdrawiam
Sylwek