Re: problemy z ASUS-V3400TNT/TV

Autor: Jacek Gutkowski (jgutkowski_at_lucent.com)
Data: Wed 08 Mar 2000 - 13:22:34 MET

Jacek wrote:

> Pytanie do osob posiadajacych karte graficzna ASUS v3400TNT/TV - 16MB
> SDRAM.
> Mam straszne problemy z tš kartš. próbowałem juz róznych ustawien i
> roznych sterownikow.
> Win98-SE caly czas mi sie wiesza. System pracuje stabilnie przez kilka
> minut a pozniej calkowity zwis. Pozostaje tylko nacisniecie przycisku
> reset na obudowie. Testy przeprowadzalem na czystym systemie bez zadnych
> dodatkowych aplikacji.
> Probowalem DirectX 6.1, 7.0, 7a i nic.
> pozostale elementy mojego kompa.
> [...]

Mam taka karte i plyte FIC VA503+ i wszystko hula bez zadnego problemu.
Po pierwsze, zeby karta dzialala z moja plyta musialem zainstalowac sterownik
VGART - sprawdz, czy nie ma czego podobnego dla Twojej plyty.
natomiast w Biosie jak najbardziej powinno byc przydzielone przerwanie dla
karty. Jak pamietam, to sa tam dwie istotne opcje. Jedna musi byc ustawiona na
AGP, natomiast druga ASSIGN IRQ TO VGA na enabled

Daj znac o efektach.

Jacek