Odp: ? Problem z Zoltrix Spirit i płyta abit bh6

Autor: Marcin Lipski (mlipski_at_sol.put.poznan.pl)
Data: Wed 08 Mar 2000 - 13:28:38 MET

1. Ściągnij i zainstaluj naknowsze drivery do Spirita z inetu.
2. Koniecznie spróbuj zainstalować modem na innym gnieździe PCI. Ja
osobiście też miałem ten problem, "pomogło" gdy zainstalowałem Spirita na
slocie 3 - współdzielonym IRQ z HDD.

Użytkownik Arkadiusz Kurek <akurek_at_elka.pw.edu.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych
napisał:Pine.SOL.4.21.0003081307250.22316-100000_at_elektron.elka.pw.edu.pl...

Mam Zoltrix Spirit i płyte abit bh6 (najnowszy bios)
Po pomyslnym zainstalowaniu modemu (diagnostyka jest ok ,moze tylko
troche krotrza niz przy innych modemach),
przy probie polaczenia modem nie odpowiada, a windows po pewnym czasie
zwraca blad oczekiwania na odpowiedz modemu.

Po przelozeniu modemu do innego komputera modem dziala poprawnie
Inne modemy na ISA dzialaja z abitem bezproblemowo.

Bylbym wdzieczny za pomoc

Bober