Re: Modemy Zoltrix

Autor: DrYazzgod (DrYazzgod_at_interia.pl)
Data: Wed 08 Mar 2000 - 11:00:17 MET

Użytkownik Piotr Kamiński <katoga_at_polbox.com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:38C57662.1176E116_at_polbox.com...
> Witam serdecznie całš grupę!
> Moje pytanie dotyczy modemów zoltrix <phantom,cobra,spirit>
> Co powoduje że na jednych komputerach chodzš jak burza a na innych
> tragicznie!
> Czego to jest wina - płyta , a może grafika?
> Tak strzelam ale np. u mnie phantom chodzi REWELACYJNIE a u kumpla
> w ogóle.
> Komputery o podobnych właściwościach!

    Wszystkie trzy modele wystepuja w dwoch wersjach: tzw. orginalna
oraz
tzw. klon. Problem z tym, ze Zoltrix nie informuje o tym klientow.
Amator czyli ktos taki jak ja nie jest w stanie ich odroznic ( Ci
ktorzy sie znaja, to pewnie sobie radza ). Kupujesz i nie wiesz co.
Aha... zapomnialem o najwazniejszym ta "podrobka" jest oczywiscie
taniej wyprodukowana, natomiast Zoltrix sprzedaje detalicznie po tej
samej cenie co prawdziwe. Podobno obu wersji na rynku jest mniej
wiecej po rowno, wiec masz pol na pol: trafisz dobry lub zly. Mi sie
udalo ( mam Spirita ).

    DrYazzgod

    P.S. Zdaje sobie sprawe, ze to idiotycznie brzmi, ale niestety to
prawda. Ja dowiedzialem sie o tym juz po zakupie, ale tak jak pisalem
na szczescie mi sie udalo.