Re: Pomyslowosc ludzi ze... "sklepu" :)

Autor: Arkadiusz Soroka (ipitaa_at_cc.uni.torun.pl)
Data: Tue 07 Mar 2000 - 14:20:45 MET

At 13:11 00-03-05 +0100, you wrote:
>Dnia Sat, 4 Mar 2000 21:25:46 +0100, "Jelo" <env_at_kki.net.pl> wystukał:

>przemeczac? :)
>
>Chłopie, tu nie chodzi o przemęczanie. Oni po prostu nie potrafią nic
>po za pociskaniem ludziom kitu. Możesz mi wierzyć pracowałem rok u
>autoryzowanego dilera tej firmy X i dowiedziałem się jak to wygląda,
>również u konkurencji. Pisać o serwisie firmy X można długo.
>Nie wymagajmy jednak cudów od gości, którzy dostali robotę po rozmowie
>kwalifikacyjnej, na której odpowiadali na pytania typu: Czy wiesz jak
>wygląda procesor?
> [...]
W firmie sprzedajacej i serwisujacej sprzet "X" starszy klient (ponad 60
lat) pyta o elementy kompa. Dowiedzial sie roznych ciekawych rzeczy, m.in.
padlo na obudowy: czym rozni sie Micro ATX od ATX? No i zgadnijcie? Bo to
jest ATX i pelny ATX i w ATXie jest wiecej slotow. Zawsze myslalem, ze
zalezy to od plyty glownej, ale chyba zweryfikuje poglady :))) A swoja
droga, to niech ktos mnie uswiadomi, co to jest pelny ATX ? Dodam tylko, ze
jest to duza firma.

Pozdrawianko!

Arkadiusz Soroka