Re: Matrox vs Savage

Autor: Sir David (adamd_at_zetobi.com.pl)
Data: Tue 07 Mar 2000 - 09:22:24 MET

"lewiS/AiDS" <lewis_at_viper.pl> wrote in message
> Leżą na stole dwie karty:
> 1. Matrox G200 8MB Ram rozszerzalna do 16MB
> 2. Savage 3D 8MB TV-Out.
> Którą kartę wybralibyście i dlaczego. Zaznaczam, że nie ma możliwości
wyboru
> innej karty. Po prostu tak jakby leżały przed Wami i możecie jedną sobie
> zabrać.

Na Matroxie G200 beznadziejnie wolno działają soft playery DVD. W
odróżnieniu od Savage, który ma nawet kompensację ruchu (a i bez niej byłby
w tym zastosowaniu nieporównywalnie szybszy). Porównując to z odpowiedzią
Michała mogę dodać: zależy do czego. Dla mnie G200 zdecydowanie odpada, co
innego G400...

Adam