Re: Dziwne zawieszenia

Autor: Marcin Pasternak (m_past_at_spam.sucks.inet.com.pl)
Data: Mon 06 Mar 2000 - 21:15:40 MET

W dniu 6 Mar 2000 15:56:45 GMT, Jaroslaw Rafa <raj_at_wsp.krakow.pl>
napisał(a):

>Komputer ni stad ni zowad zawiesza mi sie w przypadkowych momentach.
>Czasami nie zawiesza sie lecz w programach wyskakuja bledy, np. stack
>overflow czy dzielenie przez zero. Jest to sprawa sprzetowa bo ten sam soft
>na innych komputerach dziala bez zadnych problemow.

Znajomy miał kiedyś podobną sytuację, wszelkie testy pokazywały,
że wszystko jest OK, a komputer losowo się wieszał. Okazało się,
że powodem była niedokładnie zamontowana płyta główna - od czasu
do czasu nie kontaktowały karty (które miał wepchnięte "na chama").
Po poprawieniu problem ustał.

pzdrfk,

Marcin

--