Wyjatki.

Autor: Robert Kuczmera (robuskuc_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 06 Mar 2000 - 18:18:19 MET

Czy moglby mi ktos wytlumaczyc, co oznaczaja komunikaty pojawiajace sie w
Win98 przy wystapieniu "krytycznego wyjatku" ("blue screen") i jaka
statystycznie jest ich najczestsza przyczyna? I jeszcze jedno. Czy
balaganiarsko ulozone przewody wewnatrz kompa (np. wstegi przewodow
dotykajace bankow pamieci) moga zaklocic prace maszyny. Wiem, ze pogarsza to
chlodzenie maszyny, ale czy np. moze to prowadzic do jakichs zaklocen natury
elektromagnetycznej?

--
pozdro
Robert vel Kazio Kuczmera