Odp: EMS Driver ???????``

Autor: Dariusz Bartylak (db_at_scooter.com.pl)
Data: Mon 06 Mar 2000 - 14:59:02 MET

Użytkownik Marcin <ictsoftware_at_pro.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:OaAw4.34338$WD.844483_at_news.tpnet.pl...

> "Przemek" <pkacp_at_bydgoszcz.mtl.pl> wrote in message

> Skasuj ta grę
Problemy są po to aby je przełamywać a nie uciekać od nich.
EXPANDED MEMORY MANAGER inaczej EMM386.EXE jest emulatorem pamięci expanded
na pamięci extended. Sterownik ten znajduje się w katalogu Windows opis w
pliku Msdosdrv.txt. Uruchamiany jest z pliku CONFIG.SYS najlepiej zastosować
multiconfig. Sama pamięć expanded została opracowana przez historyczne dziś
firmy (lotus, borland, ashtontake - już nawet nie wiem jak się to pisze)
przez celem przełamania granicy 640kB z wykorzystaniem błędu A20 (bodajże -
to już historia).
Niestety masz DOSa w wersji w tej chwili wersja 7.10
Sprostaj wyzwaniu.

Darek Bartylak