Re: Odp: nagrywarki - teoria

Autor: Miroslaw Ambroziak (mirekamb_at_polbox.com)
Data: Mon 06 Mar 2000 - 13:19:12 MET

Użytkownik "tow. Lord Vader" <denbi_at_friko3.onet.pl> napisał w wiadomości

> A ja mam na stałe McAfee i jestem podpięty do sieci i jakoś jeszcze
> płyty na nagrywarce IDE nie zrąbałem. Przyznaję się jednak do używania
> systemu winNT. Na w9x nie ma sensu.

A ja znowuż też mam stałe, też McAfee działającego w locie, nagrywarkę IDE,
w czasie nagrywania ircuję, czytam newsy, słucham MP3 i jescze tylko w kwaka
nie grałem bo sie boję, żeby mi się nie ponagrywały razem z MP3 dźwięki
rozrywanych na strzępy ludzkich(?) ciał.
A tak poważnie to mam 128Mb RAMu i sądzę, że w tym leży klucz do sukcesu.

--
Pozdrawiam
Mirosław Ambroziak