Problemy z kartą muzyczną

Autor: Piotr Siepak (siepak_at_priv1.onet.pl)
Data: Wed 23 Feb 2000 - 09:03:17 MET

Problemy z kartą muzyczną.

Mam problem z karta muzyczna. Kupilem nowa plyte glowna Shuttle. Serwis
założył w niej starą kartę muzyczną Yamahy model OPL3-SAx. Po
zainstalowaniu Wina pojawił sie problem, z powodu braku dzwieku.
Zainstalowałem sterowniki od karty muzycznej, co skonczylo sie
powieszeniem kompa. Zainstalowałem wina ponownie, i nie ruszałem
sterownikow. Komp wywalił sie po retsarcie na samym poczatku, gdy mial
sie pojawic dzwiek powitalny. Przy okazji na glosniku powstaly jakies
niezidentyfikowane dzwieki. W dosie, setup wywoluje bledy typu i/o
error. Jedyne co dziala to tylko w dosie i jest to MIDI. Co robić.
Przyjmuje wszelkie propozycje. Ratujcie>