Re: Odp: Odp: Do użytkowników AWE64 - Pomocy !

Autor: Krzysztof Gajdemski (elchris_at_alpha.net.pl)
Data: Mon 06 Mar 2000 - 08:21:35 MET

Jest Sat, 04 Mar 2000 04:36:10 GMT, afghan pisze:

>Stary ale sie upierasz.AWE64 ma full duplex!!!Mozna to sprawdzic przy pomocy
>np. iphone.Wlacz full-duplex i zobacz czy mozesz jednoczesnie mowic i
>sluchac, ja to robilem wiec...

O jeżu!!!! Co, ja głupi jestem?! Ja wiem, że równocześnie można na niej
odrwarzać i zapisywać. Tylko, że nie dźwięk - czytaj z moich ust -
szesnasto bitowy!!! Albo nagrywanie 8 bit, albo odtwarzanie. MOŻE PO
PROSTU SPRAWDŹ? Człowieku, mam taką kartę, używałem kilu różnych kart SB
i dopiero Live ma FULL-DUPLEKS. Proszę, sprawdź. Jeśli uzyskasz na niej
16 bit odtwarzanie i nagrywanie _jednocześnie_ wszystko odszczekam. Ale
jak Ci się to uda, to pędź do Creative... od ręki masz zatrudnienie :>

        k.

--
Krzysztof Gajdemski-.GCS/MU d- s+: a-- C++ UL++>++++ P L++ E- W+(-) N++|
elchris_at_alpha.net.pl`-------. o? K? w(---) O? M- V? !PS !PE Y? PGP- t 5|