pobieranie pliku *.zip

Autor: Przemysław Sołtysiak (chlop_at_promail.pl)
Data: Mon 06 Mar 2000 - 04:33:37 MET

Czesc wszystkim!
Od pewnego czasu wystepuje u mnie dziwny sposub pobierania plikow *.zip
kiedys gdy kliknolem na dany link to otrzymywalem pytanie i moglem wybrac ze
zapisac na dysku lub uruchomic w bierzacej lokalizacji a teraz mi sie
pobiera do folderu tymczasowego a po pobraniu pojawia sie okno programu
winzip i dopiero teraz moge to zapisac na dysku.Gdyby ktos wiedzial co
powoduje ze nie moge od razu zapisac na dysku to wielkie dzieki za pomoc.

--
hprzemek_at_kki.net.pl
chlop_at_promail.pl