Re: Odp: Dobra karta 3D na PCI?

Autor: Vindex (vindex_at_post.pl)
Data: Sun 05 Mar 2000 - 22:12:28 MET

On Fri, 03 Mar 2000 17:59:20 GMT, "Arek Staworzynski"
<nosty_at_alpha.net.pl> wrote:

>A czy Voodoo poprawi mi rowniez osiagi przy dekodowaniu filmow w ASF (mpeg4)

Co to znaczy "poprawi osiagi"? AFAIK to zadna karta nie ma sprzetowej
kompresji/dekompresji asf - wszystkie nowe maja natomiast sprzetowe
skalowanie i konwersje kolorow

>czy DVD i czy wogole wspomaga rowniez grafike 2D.

DVD nie wspomaga - 2D jak najbardziej

>Prawde powiedziawszy o kartach z serii Voodoo wogole nie pomyslalem -
>pamietalem ze starych czasow ze maja drivery tylko 3DFX (bez D3D i OpenGl) i
>wlasciwie wspomagaja tylko gry...

ICD nadal jest na niespecjalnym poziomie ...

>Ja piszac 3D myslalem rowniez o programach ggraficznych po Wina.

Jakich - napisz troche konkretniej

>I najwazniejsze pytanie: czy Voodoo poprawnie dziala na tak starej plycie
>(TX)?

A czemu nie? Ale poniewaz masz tylko PCI to pozostaje Ci tylko V3 2000
PCI. IMHO powinienes sie raczej zastanowic nad zmiana plyty

>dzieki

Pozdrowienia

Vindex