Re: Odp: AGPx2 a karty X4

Autor: Ender (ender_at_promail.pl)
Data: Sun 05 Mar 2000 - 12:15:53 MET

On Sat, 04 Mar 2000 18:05:02 GMT, "Grzegorz" <grreg98_at_polbox.com>
wrote:

>Tak , a dlaczego geforce anihilator creativu nie chcial pracowac
>z moja plyta ( co prawda na LX, ale jednak)
>Plyta jest Gigabyte.

Wszystkie karty GeForce maja bardzo duze zapotrzebowanie
na energie. Wiekszosc plyt LX i znaczna grupa plyt BX, nie zapewnia
pradu o dostatecznie duzym natezeniu dla slotu AGP (min 6A dla
napiecia 3.3V na slocie AGP).
Dla GeForce powinienes zopatrzyc sie w bardzo dobra plyte na BX'ie
(np Asus P3B-F) oraz mocny zasilacz (250 W lub wiecej, chociaz moj GF
chodzi na 200W) dajacy przynajmniej 14 A dla napiecia 3.3V.

Pozdrawim

Ender