Re: Odp: Kamera połączona z komputerem do

Autor: dzieciol (pstry_at_puszcza.net)
Data: Sun 05 Mar 2000 - 02:20:46 MET

Wigwam wrote:

> Użytkownik Julian Kubicki <jkubicki_at_pertus.com.pl> w wiadomo¶ci do grup
> dyskusyjnych napisał:usaqbsgjkbdo66pdcn8rpltmvkc9ogmi6q_at_4ax.com...

> Kup sobie tuner telewizyjny z kamerą (jaka¶ promocja czy co?) za 450 zł,
> masz możliwo¶ć nagrywania jak zwykłego obrazu, a ilo¶ć klatek i
> rozdzielczo¶ć możesz ustawić jak tylko chcesz
> Pozdrowienia
> Wigwam

Nie odpowiadalem natychmias bo chcialem zobaczyc propozycje. Co ty chcesz
z tym robic. Robic zdjecia samochodu czy pilnowac. Jak to pierwsze to nie
mam nic do powiedzenia. A jak pilnowac to wystarczy dowolna kamera
do komputera, idz na 'dwie krowy' pod 'communication' i 'web cam'
znajdziesz tam programy, ktorych zasada jest, ze kamera co chwile
podglada strzezony obiekt i za kazdym razem porownuje nowy obraz
z obrazem wzorcowym, jezeli sa zmiany podnosi alarm. Mozesz nawet
swoj ulubiony samochod ogladac np w pracy podczas gdy on stoi pod
domem.