Re: VIA133/133A i cos tam

Autor: Ramon Dustet (ramon_at_accent.com.pl)
Data: Sat 04 Mar 2000 - 21:07:59 MET

Oto opis chip-a VT82C686A

 http://www.viatech.com/pdf/productinfo/686a.pdf

Jesli chodzi o plyte to najlepsze podobno to Gigabyte, Tyan, ECS, ASUS

Ja mam FIC K31(VIA Apollo 133A) microATX jest super, jesli chodzi o karte AC97
to mozna ja wylaczyc w setup-ie,
mam tylko jeden problem a mianowicie zawiesza sie podczas aplikacji 3D kiedy
mam AGP4X na "enable" w BIOS-ie
dzieje sie to z kartami savage4(moja to diamond stealth III 540) z kartami TNT2
na AGP4X niema zadnych problemow.

W porownaniu z poprzednia plyta(gigabyte BX2000 na intelBX) przy zachowaniu
innych komponentow(pamiec, dysk, karta graficzna na AGP2X, karta dzwiekowa,
modem, DVD, ) bez zmian roznica w wydajnosci jest bardzo niewielka i ku mojemu
zdziwieniu na korzysc KA31.

VIA wykonala naprawde dobra robote polecam.

Pozdrawiam Ramon