Odp: AGPx2 a karty X4

Autor: JeRRy (jerry_at_timsi.com.pl)
Data: Sat 04 Mar 2000 - 19:46:56 MET

> Tak , a dlaczego geforce anihilator creativu nie chcial pracowac
> z moja plyta ( co prawda na LX, ale jednak)
> Plyta jest Gigabyte.

Powinienes to pytanie zadac ludziom z Gigabyte ;-)
Ogolnie nie ma oficjalnych "zakazow" i niezgodnosci
miedzy AGP x2 i x4, a ze czasem nie jest rozowo .....
...no coz.....samo zycie.....wiele dyskow UDMA66
zre sie z UDMA33 ale nie mozemy powiedziec, ze
dyski 66 nie nadaja sie do 33. Czasem sa zgrzyty i tyle.

JeRRy