Dysk

Autor: Kaja (kaja1_at_poczta.wp.pl)
Data: Sat 04 Mar 2000 - 02:43:21 MET

Witam,
Niepokoi mnie n/w sprawa:
W programie Drivespace (wla?ciwo?ci-dysk C) mam taką informację:
wolne miejsce 397.06 MB
zajete miejsce 630,53 MB
co daje razem : 1027,59 MB
Dysk nie jest skompresowany
Pojemność dysku: 1,00 GB

Komputer z tym dyskiem kupiłam 3 lata temu w Optimusie przy
ul.Marynarskiej w Warszawie. Na gwarancji jest napisane, iż dysk
ma
1,08 GB.
Z wyliczenia wychodzi, ?e ma 1,027,59 MB ( w zaokrągleniu
wychodzi 1,02
GB).Gdzie się mogło podziać 06 GB ????????
Ponadto w/w program pisze,że dysk ma pojemność 1,00 GB ! A
dlaczego nie
podaje,że ma choćby 1,02 GB ????
Pamiętam taką sutuację, że
 jak komputer miał ze 2 tygodnie,to coś
sobie
naknociłam,nie umiałam jeszcze usunąć konfliktu,to kazali mi
przywieżć
komputer do serwisu.Tam go sformatowali (pewnie sami jeszcze w
tamtych
czasach nie umieli usunąć problemu -wtedy miałam Win 95) zamiast
mi
powiedzieć co mam robić i musiałam w domu od nowa wszystko
instalować.
Przypuszczam,że ten cwaniaczek z serwisu ukradł mi mój dysk i
włożył do
komputera dysk o 0,6 GB mniejszy.To przynajmniej potrafił.
Uprzejmie proszę o uwagi na ten temat.
Pozdrawiam
Kaja