Odp: excel+angielski

Autor: Piotr (panpiotr_at_hotmail.com)
Data: Sat 04 Mar 2000 - 02:29:27 MET

Użytkownik Sylwester Łazar <elektronik_at_alpro.com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:sGTv4.27615$WD.709469_at_news.tpnet.pl...

> Mam arkusz Excela, w ktorym text napisany
> jest w jezyku angielskim.
> Jak mam sprawdzic pisownie?

Nie wiem czy dobrze rozumie Twoj problem.
Kumpel odczasu do czasu pisze po francusku w polskim Office 97 i rownież
potrzebuje sprawdzenia pisowni.
Skopiowł z francuskiej wersji Office 97 folder PROF do swojego PROF i
obecnie sprawdza pisownie po polsku, angielsku i francusku.
panpiotr_at_hotmail.com