Re: Badanie odswiezania monitora

Autor: Tomasz 'Pilot' Minkiewicz (spam.hater_at_dummy.domain)
Data: Sat 04 Mar 2000 - 00:19:50 MET

Thu, 02 Mar 2000 09:12:46 GMT, "(+>>Marek<<+)" <mbrej_at_poczta.onet.pl>
napisał[a]:

>Najprosciej:
>Panel sterowania > Ekran > Ustawienia > Zaawansowane > Karta
>(tam powinno byc podane)

Taaaak. Tylko na starych sterownikach do mojej karty, jak ustawiłem,
że chcę mieć 85Hz, to mi obraz dziwnie mrugał. To sprawdziłem
programkami OSD, Flimmer i Hercules. I wszystkie zgodnie mówiły coś o
jakichś 60 Hz. Ciekawe, co miały na myśli?

--
Tomasz 'Pilot' Minkiewicz
mailto:pilot_at_armagedon.vc.pl