Odp: Przegrywanie cd z napędu DVD

Autor: Tomek Floyds (floyds_at_klienci.pkobp.pl)
Data: Sat 04 Mar 2000 - 00:07:49 MET

Użytkownik Barteczek <bgrabowski_at_poczta.fm> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:%JUv4.27868$WD.712769_at_news.tpnet.pl...
> Czy ktoś próbował lubwie na czym może polegać problem przy przegrywaniu
> bezpośrednio z płytki ( CD copy) w WinOnCd 3.7.Jako źródło stosuje napęd
Dvd
> Lg 8080B x8 x40, jako nagrywarkę Traxdata cdrw 4424, Cel 433,64 ram, hdd
> Samsung 20Gb u66,DFI PA 61 Via 133, Ultra Dma włączone. Gdy próbuje coś
> przegrać z jaką kolwiek prędkością wywala błąd że za wolny transfer. Czy
> jest sprawa niezgodności Dvd tak nie do końca czy cos muszę przestawić w
> konfiguracji.
>
> --
> Pozdrawiam Bartek G.
> Tel 604324452

Prawdopodobnie Twój DVD zwalnia obroty gdy nagrywarka nagrywa odczytaną
część dysku. Gdy WinOnCD czeka na nową porcję danych z DVD, ten musi
"obudzić się", nabrać prędkości i transfer zatrzymany. Myślę, że to jest
przyczyną.
Spróbuj zmniejszyć prędkość odczytu płyt CDDA na np: 8x, gdy nagrywarka
zapisuje 4x. Generalnie prędkość zapisu pomnóż przez 2 i to będzie prędkość
odczytu dla DVD.
Zmian prędkości odczytu x8 zmienisz w Options>>Preferences>>Extraction Speed
w zakładce Maximum speed setting.

Pozdrowienia.

--
Tomek Grabowski (FLOYDS)