Odp: problem z mikrofonem

Autor: JeRRy (jerry_at_timsi.com.pl)
Data: Fri 03 Mar 2000 - 22:47:43 MET

> Mam pytanie dotyczące mikrofonu pod Win 98. Czy trzeba go zainstalować?

Nie trzeba.
=======================

> Jeśli tak, to jak? Jeśli nie, to jak zmusić go do działania?

Masz go zapewne "wyciszonego" (start / panel sterowania /
multimedia / ..... w audio beda dwie "ikonki" odtwarzanie
i nagrywanie....kliknij...pojawi sie cos ala mixer....poszperaj....
zaznacz i zaktywizuj mikrofon......powinno juz dzialac.
========================

> A jak już będzie zainstalowany, to jak go używać (chodzi o Internet

Potrzebny bedzie dobry program do komunikacji glosowej (polecam
InternetPhone5), drugi ludek z kompem, siecia i mikrofonem, no i duuuzo
kasy na rachunki telefoniczne ;-)

: IRC itp.)?

No......tu to chyba pomyleczka (???) ;-)

powodzenia
JeRRy