Odp: Jaki procesor AMD na socket

Autor: Mohican (markuch_at_promail.pl)
Data: Fri 03 Mar 2000 - 00:24:31 MET

> jezeli masz p100 to jest to raczej socket5
> nic innego poza pentium200 (w sensie szybszego) w niego nie wetkniesz
> (chociaz moze sa jakies przejsciowki).
> socket 7 obsluguje amd k6, amd k6-2 oraz amd k6-3 (nie mowias o
> pentium mmx)
> slot 370 obsluguje celerony.
> pentium 200 mooooze zdobedziesz na jakiejs gieldzie (za grosze) - to
> jest twoja jedyna nadzieja.
>
> Ever

no.. nie do konca jest tak jak kolega pisze...

jesli masz p100 w slocie a plyta jest na ukladzie FX to max wlozysz proca
166,
ale jesli w dokumentach jest max. procki 300 Mhz to musi byc cos na TX z
magistralami 66,75,83 Mhz.. w tym wypadku wsadzisz tam ( pod warunkiem ze
bios plyty jest dostatecznie nowy ) K6-2 badz nawet k6 III... biorac pod
uwage
ze procki AMD k6 z jadrem CXT ... reaguja na mnoznik x2 ..jak x6 to mozesz
wydolic
75x6= 450 Mhz , lub nawet 83x6=498 .. w ostatecznosci 66x6=396 Mhz !

poza tym socket 5 to straszny strauszek i twoje p100 z na pewno chodzi na
platformie S7,
acha i procki i200MMX, wcale nie sa takie tanie.. bo kosztuja ok. 180.. 210
zl nie
wspominajac o wesji bez MMX ktora b.trudno dostac i kosztuje nawet po 300 zl

COTLET